راهنمای انتخاب ست براش برای چشم

راهنمای انتخاب ست براش برای چشم

به نظر شما یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که در زیبایی آرایش شما می‌تواند تاثیرگذار باشد چیست؟ امروز امده ایم تا با راهنمای انتخاب ست براش برای چشم اشنا شویم و سوال دیگر این است که با کمک چه ابزاری می‌توانید در هنر آرایش تسلط یابید؟ یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که می‌توانید با کمک آن آرایشی حرفه‌ای انجام دهید، ست براش برای چشم است؛ زیرا آرایش چشم از جمله مواردی است که بسیار در جلوه‌گری چهره تأثیر دارد و می‌تواند سبب تغییرات بسیاری در حالت آن شود.

بنابراین در ادامه قصد داریم به معرفی 12 مورد از براش های مختلف که برای آرایش چشم می‌توانید از آنها کمک بگیرید بپردازیم. به این ترتیب با شناخت کافی انواع آن می‌توانید ست آرایشی کاملی برای خود تهیه کنید. 

راهنمای انتخاب ست براش برای چشم

راهنمای انتخاب ست براش برای چشم

براش‌های آرایش چشم دارای انواع بسیار متنوعی هستند که هر یک از آنها کاربرد خاصی دارند. بنابراین آشنایی با هر یک از آنها به‌منظور درک کاربردشان الزامی است تا بتوانید برای نتیجه بهتر مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید.

  • برس ترکیبی

برس ترکیبی یک نوع کلی از براش‌های آرایش چشم است که هم افراد مبتدی و هم حرفه‌ای از آن به‌منظور ترکیب رنگ‌های مختلف سایه بهره می‌برند. مسئله‌ای که وجود دارد این است که براش‌های آرایش چشم انواع مختلفی دارند، اما لازم نیست تمام آنها را تهیه کنید. شما با همین براش ترکیبی می‌توانید آرایشی زیبا برای خود انجام دهید. 

  • برس ترکیبی متراکم و کوچک 

از این نوع براش برای سایه پایه آرایش چشم استفاده می‌کنند. این براش ابزاری قدرتمند برای آرایش‌های چشم است که برای داشتن آرایشی حرفه‌ای می‌توان از آن بهره برد.

  • برس ترکیبی کرکی

کاربرد برس ترکیبی کرکی، محو کردن کاملاً طبیعی رنگ‌های مختلف سایه است. شما باید این ابزار را پس از خط چشم و سایه استفاده کنید تا ظاهری طبیعی برای خود رقم بزنید. این مدل براش‌های چشم مخصوص آرایش حرفه‌ای چشم است؛ زیرا به شکل ماهرانه به ترکیب رنگ‌های مختلف سایه کمک می‌کند.

براش ترکیبی کرکی برای داشتن چهره‌ای دراماتیک و آرایش‌های دودی بهترین گزینه است. همچنین می‌توانید از آن برای تمرکز بیشتر رنگ‌ها پشت چشم بهره ببرید.

  • برس ترکیبی بزرگ و گنبدی شکل

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های ست براش برای چشم برس ترکیبی بزرگ و گنبدی شکل است. با این برس می‌توانید رنگ‌های متنوع سایه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هم ترکیب و برجسته کنید. براش گنبدی قادر است بدون ایجاد هیچ خط و خشی، آرایشی چشم بی‌نقص برای شما بسازد.

  • برس خط چین

کاربرد برس خط چین عمق دادن به آرایش چشم است. شما با استفاده از این براش و استفاده از سایه در قسمت چین چشم می‌توانید به آرایش چشم خود وضوح بیشتری ببخشید. نکته مثبت براش خط چین این است که استفاده از آن بسیار آسان است.

تنها کافیست رنگ سایه مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس براش خط چین را در چین چشم خود بفشارید و در آخر از یک سمت به سمت دیگر بکشید. از آنجایی که این براش اندازه کوچکی دارد، بسیار برای گوشه داخلی چشم مناسب است و شما می‌توانید طراحی دقیقی انجام دهید.

  • قلم‌مو خط اسکریپت

این براش‌ها ظاهری نوک تیز و بلند دارند. کاربرد آنها در آرایش چشم ایجاد طرح‌های ظریف و طراحی اشکال مختلف ظریف هستند. شما با این ابزار می‌توانید به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای تبدیل شوید.

  • برس کانتور

برس کانتور دارای ظاهری با لبه‌های زاویه‌دار است. با این ابزار قادر هستید گوشه‌های چشم خود را کانتور کنید. این براش برای کارها و آرایش‌های جزئی چشم بسیار مناسب است و از آنجایی که سری آن سفت و زاویه دار است، برای نواحی از چشم که دارای چین و چروک هستند بسیار مناسب است.

  • برس خط چشم بالدار

این برس ظاهری شبیه برس‌های زاویه دار دارد با این تفاوت که گوشه آنها مقداری بلندتر از آنها است. این برس برای کشیدن خط‌های زیبا پشت چشم با استفاده از خط چشم‌های ژله‌ای و مایع بسیارعالی است. اگر مایل هستید خط چشم‌هایی زیبا و جلوه‌گر داشته باشید، در انتخاب ست براش برای چشم از این برس کاربردی غافل نشوید.

  • برس کانسیلر دقیق

کاربرد این برس حرفه‌ای در آرایش چشم، ترکیب بسیار دقیق و کامل کانسیلر روی چشم است. براش کانسیلر دقیق برای دسترسی و آرایش نواحی خاص و سخت چشم بسیار مناسب است و می‌تواند کل ناحیه چشم را پوشش دهد.

  • قلم‌مو مداد

قلم‌مو مداد به‌منظور محو کردن خطوط مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر کاربرد این براش برای برجسته‌سازی آرایش چشم و اضافه کردن جزئیاتی به آن است که این امر به‌علت نوک تیز این قلم‌مو جادویی است. 

قلم‌مو مداد بیشتر برای آرایش‌های سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طوری‌که این امکان را دارید از آن برای آرایش خط مژه و قسمت چین چشم بهره ببرید. یکی از اولین ابزارهای آرایشی که افراد مبتدی می‌توانند آرایش را از آن شروع کنند و کم کم پیشرفت کنند، قلم‌مو مداد است.

  • برس سایه زن تخت

از این برس برای اعمال سایه چشم استفاده می‌شود زیرا قادر است آن را به خوبی جذب پلک کند. همچنین می‌توانید سایه را به شکل یکنواختی بر سطح پلک پخش کنید. چنانچه تمایل دارید آرایش دودی انجام دهید، استفاده از برس سایه زن تخت بسیار می‌تواند کاربردی باشد. 

در صورتی که می‌خواهید آرایشتان را به شکل سریع‌تری انجام دهید، می‌توانید از مدل‌های بزرگ‌تر این براش استفاده کنید؛ زیرا در مدت زمان کمتری می‌تواند بیشترین سطح چشم را پوشش دهد. به‌طور کلی این براش برای استفاده‌های اساسی از انواع مختلف سایه چشم بسیار مناسب است.

  • برس محوکننده

این برس، براشی چندمنظوره است و کاربردهای مختلفی دارد، اما اساسی‌ترین کاربرد آن برای طراحی‌های محو است. برای مثال اگر از سایه‌هایی استفاده می‌کنید که دارای چندین رنگدانه است با کمک این براش می‌توانید رنگدانه‌های موجود در سایه را کاملاً و به‌طور مناسبی ترکیب کنید.

راهنمای انتخاب ست براش برای چشم

نتیجه‌گیری

برای انجام آرایشی حرفه‌ای و جلوه‌گر یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که به آن نیاز دارید براش‌های مناسب برای آرایش است. بنابراین در این متن به ذکر انواع بسیار متعددی از براش‌ها و تشریح کاربرد و ویژگی هر یک پرداختیم تا با شناخت مناسب از آنها بتوانید برای انتخاب ست براش برای چشم با آگاهی کامل عمل کنید. برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت گلوریاکارمتیک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
Wishlist
My account