چطور مانند آنجلینا جولی آرایش کنید

چطور مانند آنجلینا جولی آرایش کنید

شیوه آرایش کردن سلبریتی‌ها همیشه مورد توجه مردم بوده است. افراد زیادی به دنبال این هستند که بدانند روند آرایش آنها به چه شکل است، یا چه روتینی را در زمان آرایش انجام می‌دهند تا در روند آرایش خود از آن استفاده کنند.

آنجلینا جولی همیشه به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می‌شود. درست است که در ابتدا ظاهر زیبای او نظر همه را جلب می‌کند، اما برای رسیدن به این زیبایی فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد. 

در این مطلب قصد داریم تا به شیوه آرایش آنجلینا جولی بپردازیم. با ما همراه باشید.

چطور مانند آنجلینا جولی آرایش کنید

داشتن چهره‌ای شبیه به آنجلینا جولی

آنجلینا جولی چهره زیبایی دارد که بیشتر لب‌های برجسته او جلب توجه می‌کند. اگر قصد دارید تا چهره خود را مانند او به زیبایی طبیعی برسانید، جولی باید نکاتی را رعایت کنید.

توجه به چشم‌ها

چشم‌های آنجلینا بسیار زیبا و تاثیر‌گذار است. بیشتر تمرکز او در آرایش به روی چشم‌هایش است.

سایه چشمی که او انتخاب می‌کند بسیار طبیعی است و رنگی مطابق با پوستش دارد. تیره بودن بیش از حد سایه ظاهری نامناسب به چشم می‌دهد. سایه بهتر است از کنار مژه تا نزدیک ابرو بیاید و پلک را پوشش دهد. رنگ‌های هلویی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای مایل به خاکستری مناسب هستند.

استفاده از ریمل و خط چشم مایع

در آرایش آنجلینا جولی همیشه ریمل و خط چشم مایع وجود دارد. مژه‌های آنجلینا بلند است، برای رسیدن به این مژه باید دو بار ریمل بلند کننده بزنید. استفاده از مژه مصنوعی هم می‌تواند کمک کند، اما بهتر است زیاد از انها استفاده نکنید.

خط چشم مایع را فقط برای پلک بالا و به شکل چشم گربه‌ای استفاده کنید. آنجلینا به ندرت از خط چشم مدادی استفاده می‌کند، شاید فقط از آن برای پلک پایین استفاده کند.

تاکید بر آرایش ملایم

آنجلینا بعد از زمانی که مادر شد، ترجیح داد از آرایش ملایم استفاده کند.

از مداد ابروی قهوه‌ای برای برجسته‌تر کردن ابرو استفاده می‌کند. ابروهای او مناسب و پرپشت هستند و با چند حرکت ساده بهتر دیده می‌شوند. برای اینکه ابروهایی شبیه به او داشته باشید بهتر است دور آن را تمیز کنید.

روند آرایش آنجلینا جولی به این شکل است که، او ابتدا روی صورتش لایه‌ای مرطوب کننده می‌زند و پس از آن کرم پودر بدون روغن را که پوششی متوسط دارد و پس از آن از کرم زیر سازی به رنگ عسلی بژ برای پوستش استفاده می‌کند. 

برای پنهان کردن سایه زیر چشم، از سایه‌ای استفاده می‌کند. در نهایت پودر مینرال را روی صورتش می‌پاشد.

هدف او از آرایش، داشتن زیبایی طبیعی است نه اینکه تمام پنکیک و کرم پودر دیده شود.

استفاده از رژلب خنثی و طبیعی

طبق گفته آرایشگر آنجلینا، علاقه او به داشتن رژلب خنثی و طبیعی است و زیاد مایل به استفاده از انواع تیرهه یا خیلی روشن نیست. البته این به این دلیل است که او خود لب‌هایی زیبا دارد.

البته استثناهایی وجود دارد، مانند زمانی که به جشنواره کن رفت. یا زمانی که از لباس‌های غیر رسمی استفاده می‌کند. آرایش آنجلینا جولی در این مکان‌ها با استفاده از رنگ‌های تیره و یا خیلی روشن جسورانه بود.

حجم دادن به لب‌ها

لب‌های آنجلینا به طور طبیعی حجیم هستند، اما شما برای حجم‌دار کردن لب‌هایتان باید ترفندی را به کار ببرید.

برای این کار از خط لبی قهوه‌ای روشن و به رنگ پوست استفاده کنید. سپس با برق لب یا رژ لبی با رنگ طبیعی روی لب‌های را پر کنید. همچنین با استفاده از کانسیلر پایین ووسط لب را هایلایت کنید.

کانتورینگ و بلندینگ

پوست آنجلینا سالم و رنگ پریده است. برای اینکه شبیه به صورت طبیعی او شوید. فوندانسیون را روی صورت خود بمالید.کرم پودربی با چند درجه تیره‌تر روی استخوان گونه و اطراف صورت بزنید. آرایش را روی خط فک بلند کنید. روی بینی، زیر چشم‌ها، روی چانه و روی خط T پیشانی را با استفاده از هایلایت و براش ان هایلایت کنید و سپس با پودری نیمه شفاف رنگ‌ها را یکسان و مخلوط  و بدون مرز کنید.

برای اینکه آرایشی مانند آرایش آنجلینا جولی داشته باشید، برای برجسته کردن گونه از سایه چشم خاکستری و سپس هلویی روی آن استفاده کنید. یادتان باشد حتما تمام کانتورها را با براش نرم کنید.

روتین مراقبت پوستی

آنجلینا همیشه از صورت خود مراقبت می‌کند و هیچگاه از صابون‌‌های مضر برای پوستش استفاده نمی‌کند. 

روتین پوستی او هیچگاه ترک نمی‌شود. طبق گفته خودش، در زمان بارداری از محصولات پوستی مخصوص زنان باردار استفاده می‌کرده است تا دچار مشکلات پوستی دوران بارداری نشود.

همانندی با رنگ چشم آنجلینا

او چشمانی به رنگ آبی- سبز دارد. اگر مایلید که چشمانی به رنگ او داشته باشید می‌توانید از لنز تماسی برای این کار استفاده کنید.

مدل موهای آنجلینا

شاید بخواهید در کنار شباهت به آرایش آنجلینا جولی، مدل مویی شبیه به او داشته باشید.

موهای او معمولا بلند و لایه‌ لایه است. اغلب از زدن چتری دوری می‌کند. رنگ موهای او قهوه‌ای دارد مگر مواردی که مجبور است برای کار سینمایی رنگ آنها را تغییر دهد. البته گاهی هایلایت‌های روشن قاطی آنها می‌کند. 

موهای او معمولا فر طبیعی دارد. برای داشتن این مدل مو بهتر است مقداری از موها را بردارید، شانه کنید، آنها را بچرخانید و گیره بزنید. مقداری اسپری فیکس بزنید و سپس آنها را رها کنید.

مدل موهای آنجلینا

سخن پایانی

آنجلینا جولی از آن افرادی است که علاوه بر توجه به ظاهر به سلامتی جسم و روان خود نیز اهمیت می‌دهد. اگر قصد دارید او را الگوی زیبایی قرار دهید، بهتر است به این بعد زندگی او نیز توجه کنید. غذای سالم، ورزش، کتاب خواندن، توجه به طبیعت، ایجاد حس و حال خوب در خود و دیگران، انجام کارهای خیر و توجه به هر آنچه در زندگی شما تاثیر می‌گذارد، شما را به آنجلینا جولی و سبک زندگی سالم او نزدیک‌تر می‌کند.

حال که شیوه آرایش آنجلینا جولی را آموختید، با الگو قرار دادن تمام ابعاد زندگی او و مطابقت دادن با شرایط زندگی خود، زندگی بهتری داشته باشید.

برای اطلاع از محصولات به سایت گلوریاکازمتیک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
Wishlist
My account